Nov 3, 2011

Menghalau Gangguan Entiti Dirumah (D.I.Y)

Kadangkala aku tak mempunyai idea untuk menulis didalam blog ni. Sesetengah penulis blog mungkin mempunyai masa dan cerita yang menarik untuk ditulis, tetapi aku tidak mempunyai peluang sebegitu.

Kalau aku fikirkan menarik, aku tulis dan kongsikan bersama. Aku lebih selesa menulis blog menggunakan telefon Blackberry ni. Mudah, cepat dan ringkas.

Kali ini aku cuma nak berkongsi sesuatu ilmu yang mudah dengan para pembaca yang sudi mengunjungi blog picisan aku. Mungkin berguna di kemudian hari jika ianya diperlukan. Tidak perlu membayar apa apa mahupun mengamalkan sebarang bacaan, sesiapa pun boleh buat.

Katakanlah rumah anda, saudara mara atau sahabat didakwa berlaku gangguan makhluk halus setelah ditinggalkan selama beberapa hari: apa yang sepatutnya dibuat? Nak menunggu perawat sampai, mungkin mengambil masa. Sementara itu, anak bini dah ketakutan diganggu. Tidur malam tak selesa, asyik diganggu.

Stress. Tension.

Tak tahu nak buat apa? Simple aje. Do it yourself.

1. Pergi ambil wudhuk

2. Berdiri di tengah tengah rumah, menghadap kiblat.

3. Mulakan dengan bismillahirrahmanirrahim, selawat Nabi sebanyak tiga kali dan bacaan surah Al Fatihah.

4. Laungkan azan sekuat mungkin agar boleh didengar seisi rumah.

5. Amalkan membaca surah Al Baqarah dari mula sehingga habis.

6. Lakukan selama 7 hari berturut turut dan habiskan membaca surah Al Baqarah.

Itu sahaja. Mudah mudahan dengan keizinan Nya masalah yang dihadapi akan selesai. Ini boleh dilakukan ketika waktu kecemasan, seperti First Aid Kit. Jikalau masih lagi berterusan, sila hubungi mana mana perawat yang ada untuk bantuan selanjutnya yang lebih terperinci.

Boleh juga menggunakan minyak wangi Kasturi Syifa yang telah diaurakan dengan bacaan Al Quran sebanyak 30 kali sebagai langkah tambahan. Kru 666 kami juga menggunakan minyak wangi ini didalam setiap tinjauan paranormal ( klik di sini http://bit.ly/sUjk64 ). Sila hubungi Puan Lin 012 6277 300 untuk mendapatkan bekalan minyak wangi.

Apa yang baik, kita kongsikan bersama. Tapi jangan la seperti rumah dibawah ini.

Banglo berkembar hak milik kekal. Siapa mahu?

3 comments:

ejaMaria said...

boleh share tak... ?
bagaimana kalau gangguan ke atas diri disebabkan lemah semangat... apa cara paling pantas utk mengusir gangguan tersebut...
sebagai contoh : tangan tiba-tiba bengkak sbb ada benda yg katanya menumpang...

Adam Vai said...

Adalah lebih baik jika kita membaca surah pendinding seperti ayat Qursy dan 4 Qul.

Elok juga jika ejaMaria mendapatkan bekalan minyak Kasturi Syifa untuk emergency.

Hafsa said...

thanks for your info =)